Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
30 set

Catalunya inter-operable. L’oportunitat del canvi de tota la xarxa catalana a ample ferroviari estàndard

Entitat organitzadora: 
Vàries entitats
Lloc: 
Barcelona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Col·legi d'Enginyers Industrials (Via Laietana, 39. Barcelona)
Horari: 
18.30 h
Addtoany: 
El dilluns 30 de setembre a les 18.30 h celebrem una nova sessió del cicle "Vectors de futur", organitzada pel COAC, FemVallès i el Col·legi d'Enginyers Industrials, juntament amb FERRMED i la Fundació Bosch i Cardellach. La jornada tindrà lloc a la seu del Col·legi d'Enginyers Industrials.

CATALUNYA INTER-OPERABLE
L’oportunitat del canvi de tota la xarxa catalana a ample ferroviari estàndard
L'ample ferroviari ibèric suposa un obstacle de relació amb Europa. Una doble xarxa no és viable i l’anomenat “tercer fil” no resol adequadament el problema. Es proposa, per tant, unificar la xarxa i es preveu que no seria tan complex ni costós, amb uns resultats d’enfortiment de la xarxa que seria inter-operable i molt més robusta, tal com demana la Unió Europea.

PROGRAMA
· Benvinguda a càrrec de Guillem Costa Calsamiglia, degà del COAC; Narcís Armengol, degà del Col·legi Enginyers Industrials, i Antoni Abad, president de FemVallès.
· Ponència a càrrec de Manel Larrosa, arquitecte i urbanista
· Debat amb els membres de la fila zero i el públic

La fila zero comptarà amb la participació d'Alicia Casart, Cambra de Comerç del Vallès Oriental; Jorge Laguna, Corredor Mediterrani; Ignasi Ragàs, Col·legi d'Economistes de Catalunya; Anna Sánchez, Corredor Mediterrani, i Carles Viader, INESCO.

VÍDEO DE LA JORNADA


VECTORS DE FUTUR
L'objectiu del cicle, iniciat l'any 2023, és debatre temes estratègics, àrees de desenvolupament i oportunitats de millora infraestructural, econòmica i de governança en el context territorial català. 

Podeu recuperar els vídeos de les sessions celebrades fins ara:
· Transcendint l'Àrea Metropolitana. 3r túnel de Rodalies pel litoral
· Catalunya ferroviària. Regionals en alta velocitat i model de país
· Descentralització de Barcelona i govern metropolità

Organitza:



Coorganitza:

4/09/2024


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable