Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


28 set

BARQ Festival. Curtmetratges a competició / Memòria i experiència

Entitat organitzadora: 
Vàries entitats
Lloc: 
Barcelona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Sala d'Actes
Horari: 
a les 19.30 h
Addtoany: 
Com experimentem l’arquitectura? Quina empremta deixa l’entorn construït en la nostra memòria? Aquesta 2a sessió proposa un recorregut per quatre curtmetratges que exploren la influència de l’arquitectura en les nostres vivències i en el nostre record, alhora que ens descobreix les diferents herències emocionals que atresoren.

1. Exterior Day (Esterno giorno) | Dir. Giulia Magno | Itàlia, 2022 | 8 min
Esterno giorno és una carta d’amor al cinema italià. Mitjançant extractes de pel·lícules d’Antonioni i seguint els passos de Monica Vitti, la directora ens proposa un viatge als espais on es van rodar les pel·lícules.

2. Leisure Time – A Summer’s Day | Dir. Adam Paaske | Dinamarca, 2022 | 30 min
Com maten el temps les classes mitjanes i altes blanques a Dinamarca quan estan de vacances? Un retrat col·lectiu molt variat entre escenes estiuenques a quina més bizarra.

3. Mensaje urgente desde el sur acerca de una invasión inminente | Dir. Facundo Rodriguez Alonso | Argentina, 2022 | 5 min
En un present imprecís, el missatge d’una dona enigmàtica anticipa un futur catastròfic imminent. Un curtmetratge distòpic sobre els processos de gentrificació en una ciutat que podria ser Buenos Aires.

4. Casa Ki-Ké | Dir. Jim Stephenson | Regne Unit, 2023 | 5 min
Casa Ki-Ké va ser dissenyada per Gianni Botsford per al seu pare, els seus 16.000 llibres, un piano de cua i les seves pintures. Una reflexió pòstuma en homenatge a un edifici, a la persona pel qual va ser dissenyat i a la connexió entre tots dos.

Presentació inicial a càrrec de la organització Barq Festival / COAC.

Sessió gratuïta. Inscripció prèvia clicant aquí



6/09/2023


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable